Διπλό «στοίχημα» εν μέσω πανδημίας για τη Nutorious

nutorious

Ισχυρή θέση στην κατηγορία των αλειμμάτων ξηρών καρπών επιδιώκει να κατακτήσει η Nutorious, η οποία ξεκίνησε τη δραστηριότητά της στα τέλη του 2018 στο Καρλόβασι της Σάμου, το 2019 «επεκτάθηκε» στον κυβερνοχώρο και λίγο πριν κλείσει δύο χρόνια λειτουργίας βρέθηκε αντιμέτωπη με το πρώτο ισχυρό stress test που προκάλεσε σε όλη την αγορά η εξάπλωση της πανδημίας του κορονοϊού.

Η ιδέα της δημιουργίας της Nutorious βασίστηκε στην πολυετή εμπειρία της οικογένειας του Νικόλαου Πήττα στο πεδίο της γαστρονομίας και στη δραστηριοποίηση του ίδιου από το 2011 στο πεδίο των ξηρών καρπών. Χρειάστηκαν περίπου έξι χρόνια δοκιμών μέχρι να «κλειδώσουν» οι συνταγές για τους τρεις κωδικούς αλειμμάτων που αποτέλεσαν το ντεμπούτο της Nutorious στην εγχώρια αγορά

«Η τάση για υγιεινή διατροφή δημιουργεί νέα πεδία ανάπτυξης στη βιομηχανία τροφίμων και η κατηγορία των αλειμμάτων ξηρών καρπών έχει αρχίσει να διευρύνεται σημαντικά τα τελευταία χρόνια στην εγχώρια αγορά. Η κατηγορία δεν είναι καινούργια για την Ελλάδα, εάν σκεφτεί κανείς ότι το ταχίνι αποτελεί μια υπερτροφή η οποία έχει παρουσία από τα αρχαία χρόνια. Ωστόσο, η στροφή στα super foods είναι μια τάση που παρατηρείται στις νέες γενιές. Οι 40άρηδες και οι μεγαλύτεροι δεν θα αναζητήσουν εύκολα για το πρωινό τους το φιστικοβούτυρο, γιατί δεν το έχουν μάθει. Αυτό έχει αρχίσει και αλλάζει για τις νεότερες γενιές. Τα αλείμματα ξηρών καρπών αποτελούν μια υγιεινή επιλογή που κερδίζει συνεχώς την προτίμηση των καταναλωτών», αναφέρει στη «Ν» ο κ. Πήττας.

Το καλοψημένο αμύγδαλο με βελγική μαύρη σοκολάτα, η φουντουκόπαστα με σοκολάτα και toffe και το φυσικό αγνό φιστικοβούτυρο άνοιξαν τον δρόμο για τη Nutorious στα εγχώρια ράφια delicatessen σημείων, αλλά και στη δημιουργία e-shop.
Σημαντικό ρόλο, σύμφωνα με τον κ. Πήττα, παίζει το κομμάτι της συσκευασίας, στο οποίο επενδύει σημαντικά, καθώς, όπως σημειώνει, «η εμφάνιση ενός προϊόντος καθορίζει πολλά στην εξέλιξη του ίδιου του προϊόντος και εν συνεχεία στην πορεία του παραγωγού. Η ετικέτα είναι αναγκαιότητα. Ο καταναλωτής, πλέον, θέλει να γνωρίζει τι είναι αυτό που επιλέγει, ποιος το παράγει και μάλιστα η κρίση του Covid-19 κατέστησε ακόμα πιο επιτακτική την τυποποίηση».

Πηγή: www.naftemporiki.gr